Blogból Megasztár Weboldal

2012.12.15. 01:36 - MusicBloger

Címkék: megasztár

A blogolás kicsit félbemaradt, a műsort viszont többnyire néztem. Így utólag nekem nem ez volt a legjobb Megasztár széria, de a top3-ban benne volt. Gigi-t én is nagyon szerettem benne és kb. a műsor felétől már én is neki szurkoltam. Na de a lényeg, hogy készült egy nagyon jó Megasztár weboldal a Megasztarok.com. Röviden: Megtalálható rajta a 6 nyertes énekes ( Tóth Vera, Caramel, Rúzsa Magdi, Király Viktor, Tolvai Renáta és Radics Gigi ) majdhogynem az összes száma + dalszövegek. Na de beszéljen helyettem az oldal:

Elérhetőség: MEGASZTAROK.COM

A bejegyzés trackback címe:

https://megasztarhu.blog.hu/api/trackback/id/tr954966265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása